Календарні планування


КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
6 клас

№ уроку
Тема
Дата
Для приміток
І семестр
ВСТУП
1
Література як вид мистецтва. Художній образ. (1 год).


МІФИ НАРОДІВ СВІТУ
2
Поняття про міф. Основні тематичні групи  міфів. Відображення єдності людини й природи в міфах народів світу. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів. Індійські міфи. (1 год).


3
Єгипетські міфи. Міф про Ра та Апопа. Міф про Тефнут. (1 год).


4
Грецькі міфи. Міф про Прометея. (1 год).


5
Міфи про Геракла. (1 год).


6
Міфи «Нарцис», «Пігмаліон». (1 год).


7
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір на основі особистих вражень «Мій улюблений міфологічний герой». (1 год).


8
Контрольна робота № 1. Міфи народів світу. (1 год).


МУДРІСТЬ БАЙКИ
9
Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст. Езоп. Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Утілення людських якостей в алегоричних образах. Мораль байок Езопа. (1 год).


10
Іван Андрійович Крилов (1769–1844). «Вовк і Ягня». Моральні проблеми в байках І. Крилова. Яскравість алегоричних образів. (1 год).


11
Урок виразного читання. Виразне читання байок І. Крилова. (1 год).


ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА
12
Урок позакласного читання. Данієль Дефо «Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо». (1 год).


№ уроку
Тема
Дата
Для приміток
13
Роберт Льюїс Стівенсон (1850–1894). «Острів Скарбів». (1 год).


14
Р.Л. Стівенсон «Острів Скарбів». Система образів (пірат Сілвер і його поплічники). (1 год).


15
Р.Л. Стівенсон «Острів Скарбів». Система образів (товариші Джима Гокінса). (1 год).


16
Урок виразного читання. Виразне читання прозового твору («Острів Скарбів», розділ ХХVIII «У ворожому таборі»). (1 год).


17
Р.Л. Стівенсон «Острів Скарбів». Образ Джима Гокінса. (1 год). 


18
Урок позакласного читання. Жуль Верн «Діти капітана Гранта». (1 год).


19
Контрольна робота № 2. Мудрість байки. Пригоди і фантастика (Р.Л. Стівенсон). (1 год).


20
Чарлз Діккенс (1812–1870). «Різдвяна пісня в прозі, або Різдвяне оповідання з привидами». Гуманістичний зміст і висока людяність творів Ч. Діккенса. (1 год).


21
Ч. Діккенс «Різдвяна пісня в прозі…». Подорож Скруджа різдвяної ночі в часі й просторі як можливість осягнути своє життя. Причини деградації особистості Скруджа. (1 год).


22
Ч. Діккенс «Різдвяна пісня в прозі…». Традиції Різдва в родинах Кретчита і Фреда. (1 год).


23
Ч. Діккенс «Різдвяна пісня в прозі…». Духовне переродження Скруджа як наслідок осмислення ним свого життя. Щасливий фінал як особливість різдвяного оповідання. (1 год).


24
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-роздум «Що в житті людини найцінніше?» (на матеріалі повісті Ч. Діккенса «Різдвяна пісня в прозі…»). (1 год).


25
Микола Васильович Гоголь (1809–1852). Гоголь і Україна. (1 год).


26
М. Гоголь «Ніч перед Різдвом». Сюжет і композиція повісті. (1 год).


27
М. Гоголь «Ніч перед Різдвом». Роль фантастики в повісті. Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та інші; різдвяні символи; елементи казки). (1 год).


№ уроку
Тема
Дата
Для приміток
28
М. Гоголь «Ніч перед Різдвом». Реальне й фантастичне в повісті. Подорож Вакули до Петербурга. (1 год).


29
М. Гоголь «Ніч перед Різдвом». Система образів повісті. Тема кохання. (1 год).


30
М. Гоголь «Ніч перед Різдвом». Засоби створення комічного в повісті. Образи чорта й Солохи. (1 год).


31
Компаративний аналіз повістей «Ніч перед Різдвом» М. Гоголя та «Різдвяна пісня в прозі…» Ч. Діккенса. (1 год).


32
Контрольна робота № 3. Пригоди і фантастика (Ч. Діккенс. М. Гоголь). (1 год).


33, 34
Резервні уроки. (2 год).


ІІ семестр
ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ
35
Антон Павлович Чехов (1860–1904). «Хамелеон». Викриття у творі підлабузництва, самоприниження, чиношанування, запопадливості й малодушності. Антитеза як художній засіб і композиційний прийом. (1 год).


36
А. Чехов «Товстий і тонкий». Викриття у творі підлабузництва, самоприниження, чиношанування, запопадливості. (1 год).


37
Урок позакласного читання. О. Генрі «Вождь червоношкірих». (1 год).


38
Джек Лондон (1876–1916). «Жага до життя». Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Особливості сюжету та ідеї оповідання. (1 год).


39
Джек Лондон «Жага до життя». Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Анонімність головного героя та її зв’язок з ідеєю оповідання. Довкілля у зв’язках з головним героєм твору. (1 год).


40
Володимир Галактіонович Короленко (1853–1921). «Сліпий музикант». Актуальність проблематики твору в контексті сучасної культури: пошук свого місця в сучасному світі. (1 год).


41
В. Короленко «Сліпий музикант». Петро Попельський: шляхи пізнання світу. Образ Максима Яценка. (1 год).


42
Урок виразного читання. Мелодекламація уривка з повісті В. Короленка «Сліпий музикант». (1 год).


№ уроку
Тема
Дата
Для приміток
43
В. Короленко «Сліпий музикант». Пошук Петром Попельським свого місця у світі. Петро та Евеліна. (1 год).


44
В. Короленко «Сліпий музикант». Духовне прозріння Петра Попельського. Тема мистецтва в повісті. (1 год).


45
Антуан де Сент-Екзюпері (1900–1944). «Маленький принц» – філософська алегорична казка-притча. (1 год).


46
А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі. (1 год).


47
А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Головні життєві цінності в казці-притчі. Алегоричні образи. Афористичність мови. (1 год).


48
А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Головні життєві цінності в казці-притчі. Образ маленького принца. (1 год).


49
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-роздум «Зорепад істин А. де Сент-Екзюпері» (за філософською казкою-притчею «Маленький принц»). (1 год).


50
Контрольна робота № 4. Людські стосунки. (1 год).


ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ
51
Мацуо Басьо (1644–1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми й широта художнього змісту хайку. Зображення станів природи в ліриці Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст. (1 год).


52
Роберт Бернс (1759–1796). «Моє серце в верховині». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза «рідний край – чужина». Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори тощо). (1 год).


53
Генрі Вордсворт Лонгфелло (1807–1882). «Пісня про Гайавату». Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі. Елементи фольклору у творі. Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові. (1 год).


54
Джанні Родарі (1920–1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Туристичні листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття. (1 год).


55
Урок виразного читання. Поетичне бачення світу. (1 год).


№ уроку
Тема
Дата
Для приміток
56
Контрольна робота № 5. Поетичне бачення світу. (1 год).


ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ
57
Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні. (1 год).


58
Р.Д. Бредбері. «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття основної ідеї твору. (1 год).


59
Роберт Шеклі (1928–2005). «Запах думки». Утвердження сили людської думки в оповіданні. Гуманістичний зміст твору – віра в перемогу людського розуму. (1 год).


60
Р. Шеклі. «Запах думки». Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини й людства. (1 год).


61
Урок розвитку зв’язного мовлення. Контрольний твір. (1 год).


СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА
Зростання і взаємини ЗІ СВІТОМ
62
Астрід Анна Емілія Ліндгрен (1907–2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо». (1 год).


63
А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Основні події у творі. Перемога добра над злом. (1 год). 

         
64
А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Образи головних героїв. (1 год).


65
Урок позакласного читання. Крістіне Нестлінгер «Начхати нам на огіркового короля!». (1 год).


66
Контрольна робота № 6. Образ майбутнього в літературі. Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом. (1 год).


ПІДСУМКИ
67, 68
Підсумки. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. (2 год).


69, 70
Резервні уроки. (2 год).




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу